Turun seudun vesiosaaminen on mukana vesialan kansainvälisillä messuilla Kööpenhaminassa 11.-15.9.2022 (IWA World Water Congress 2022 Copenhagen)

IWA-Presentation-World-Water-Congress-2022-final kuva_Sivu_1

Turun Seudun Vesi Oy, Turun Seudun Puhdistamo Oy ja Turun Vesihuolto Oy edustavat kansainvälisillä vesialan messuilla Suomen Paviljongissa muiden Finnish Water Forumin jäsenten kanssa.

Kansainvälinen vesialan järjestö IWA kokoaa yhteen yli 10 000 vesialan ammattilaista Kööpenhaminassa 11.-15.9.2022 pidettävässä vesialan kongressi- ja messutapahtumassa (IWA World Water Congress 2022).

Suomen Paviljongissa on Turun seudun vesiosaamisen lisäksi 20 muuta suomalaista vesialan huippuosaamista edustavaa yhtiötä ja tutkimuslaitosta. Tekopohjavesijärjestelmää tapahtumassa esittelee Turun Seudun Veden toimitusjohtaja Aki Artimo seminaareissa, joissa syvennytään Pohjoismaisen vesihuoltoalan tarjoamiin ratkaisuihin.

Lue lisää ja tutustu Suomen paviljongin tapahtumiin sekä siellä mukana oleviin yrityksiin: https://wwcefinland2022.com/

13.9. klo 12.00-12.30 Lunch Seminar: Nordic Water Services https://nordicwwce2022.com/

13.9. klo 15.45-17.30 Business Forum and Networking Reception, Bella Center , room 1, Hall E,  https://wwcefinland2022.com/index.php/business-forum-networking-reception/